دبیرستان جهاد مشهد کاوه

مطالب تربیتی و آموزشی

دبیرستان جهاد مشهد کاوه

مطالب تربیتی و آموزشی

دبیرستان جهاد مشهد کاوه

فعالیتهای پرورشی در طول سال تحصیلی

بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۶ ب.ظ

متن آهنگ مهدی شکوهی بارون

بارون نم نم چتر و خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

بارون نم نم چتر و خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

میدونم روزای خوبی توی راهه واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاهه

حرفامو نگفته از چشام می خونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

میدونم روزای خوبی توی راهه واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاهه

حرفامو نگفته از چشام می خونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

♫♫♫

از بس تو خونه عطر تو پیچید چشمای عاشق من جز تو نمیدید

تا باورت شد دلواپسی هام دیدم بجز تو چشمام چیزی نمی خواد

بارون نم نم چتر و خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

میدونم روزای خوبی توی راهه واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاهه

حرفامو نگفته از چشام می خونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

دریافت
حجم: 7.36 مگابایت
دریافت

  • مجید کرامتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی