دبیرستان جهاد مشهد کاوه

مطالب تربیتی و آموزشی

دبیرستان جهاد مشهد کاوه

مطالب تربیتی و آموزشی

دبیرستان جهاد مشهد کاوه

فعالیتهای پرورشی در طول سال تحصیلی

بایگانی
نویسندگان
جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ق.ظ

خدا را شکر..

خدا را شکر که تمام شب صدای خروپف همسرم را میشنوم، این یعنی او زنده و سالم است.

خدا را شکر که فرزندم همیشه از شستن ظرف ها شکایت می کند، این یعنی او در خانه است و در خیابان ها پرسه نمیزند.

خدا را شکر که باید ریخت و پاش های بعد از مهمانی را جمع کنم، این یعنی در میان دوستانم بوده ام.

خدا را شکر که لباس هایم کمی برایم تنگ شده است، این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم.

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پای می افتم، این یعنی توان سخت کارکردن را دارم.

خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم، این یعنی من خانه و سرپناهی دارم.

خدا را شکر که در جایی دور جای توقف پیدا کردم، این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم خودرویی برای سوار شدن در اختیارم است.

خدا را شکر که سر و صدای همسایه ها را می شنوم، این یعنی من توانایی شنیدن دارم.

خدا را شکر که این همه شستنی و اتوکردنی دارم، این یعنی من لباس هایی برای پوشیدن دارم.

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم، این یعنی من هنوز زنده ام.

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار میشوم، این یعنی به یاد آورم که اغلب اوقات سالمم.

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند، این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم.

خدا را شکر....................... خدا را شکر و صد هزار مرتبه شکر.  

  • ke.na

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی